Дипломні роботи

014.05 Середня освіта та здоров’я людини (бакалавр)

2020-2021
Денна форма навчання

  • Шіма К. Л. Вивчення лікарських рослин учнями 6 класу на факультативних заняттях
  • Мартиш М. П. Вивчення раритетних видів рослин Чорногірського лісового масиву вкурсі біології середньої школи
  • Русаль Д. Ю. Методика вивчення теми «Молюски» у 7 класі середньої школи
  • Тринчій Ж. М. Організація дистанційної гурткової роботи для учнів старших класів на тему «Будова тварин»
  • Беляк І. І. Організація гурткової роботи для учнів старших класів на тему «Систематика тварин».
  • Петращук У. М. Краєзнавчий матеріал у процесі формування екологічної культури школярів
  • Бойко Л. В. Гурткова робота з учнями 6-7 класів на базі КНПП
  • Барчук М. М. Вивчення школярами лікарських рослин Покуття
  • Батовська Л. А. Вивчення інвазійних видів рослин на заняттях гуртка МАН України
  • Дудюк Р Навчально-дослідна робота учнів у теплицях та біологічній лабораторії у середній школі
  • Москалюк І. В. Технології дистанційного навчання в освітньому процесі школи
  • Бурляй Т. В. Організація науково-дослідної, пояснювальної та інформаційної роботи учнів 6 класу середньої школи
  • Заочна форма навчання

  • Атаманюк В. М. Методика проведення екскурсій у природу для учнів 7 класу середньої школи
  • Недоляк Н.М. Вивчення еколого-ботанічних особливостей лікарських рослин на позаурочних заняттях у середній школі
  • Танчинець Я. Ю. Екологічна освіта та виховання учнів у загальноосвітній школі
  • Басараб М. І. Вивчення ботаніки під час науково-дослідної роботи учнів в середній школі
  • Волощук Д. С. Методика вивчення теми “Покритонасінні рослини” у 6 класі середньої школи
  • Матієшин М. М. Дослідницько-орієнтоване навчання на уроках біології
  • Андріюк Г. Ю. Організація гурткової роботи на тему «Місцева фауна»
  • Кукора Т. М. Використання ІКТ для формування навчального матеріалу на тему «Будова людського організму».
  • Данилюк Н. В. Вивчення місцевої рослинності під час екскурсійного навчання.

  • 2019-2020
    Денна форма навчання

  • Курилів С.Р. Лікарські рослини у флорі Долинського р-ну
  • Кувік О.С. Методика викладання уроків біології у 7 класі з використанням додатків Google
  • Красовська Д.М. Використання технології Google Classroom для викладання біології у школі.
  • Гамор Г.І. Вивчення рослинності золошлаковідвалів Бурштинської ТЕС у ході позашкільної роботи
  • Михалевич І.М. Використання оздоровчих технологій з метою оптимізації навчального процесу в середній загальноосвітній школі
  • Мостіпан В.Ю. Вивчення лікарських рослини учнями 6 класу на уроках біології та в позаурочний час
  • Заочна форма навчання

  • Ріжків Т.С. Флора урочища «Мавкова» на Косівщині
  • Данюк О.М. Лікарські рослини у флорі Дністровського каньйону (околиці села Копачинці)
  • Шкутяк-Сосяк Н.П. Екологічне виховання учнів у процесі вивчення біології
  • Сеничак О.Р. Організація екскурсій для вивчення школярами місцевої флори
  • Лисик В.І. Зміст та організація роботи учнів при вивченні лікарських рослин на шкільній навчально-дослідній ділянці
  • Пелех В.Р. Вивчення флори рідного краю учнями середньої школи на факультативних заняттях з біології
  • Бержавич Лікарські рослини Богородчанського р-ну
  • Приймак О.І. Декоративні р-ни в озелененні м. Калуш
  • Барчук Використання концепції деревних мікрооселищ в проблемно-розвивальному навчанні
  • Рудько Т.М. Методика проведення інтегрованих уроків під час вивчення шкільного курсу біології
  • Фреїшин О.М. Екологічне виховання учнів
  • Гринаджук Н.І. Навчально-методична робота на уроках біології
  • Фозекош Н.А. Характеристика асоціацій азотфіксуючих бактерій з бобовими рослинами
  • Мариневич І.М. Розвиток рослин гречки культурної в залежності від строків посіву
  • Кравчук І.Ю. Методика організації польових практик з біології у школі
  • Гуменюк М.П. Використання он-лайн платформ для підвищення кваліфікації вчителів
  • Ризуняк І.В. Протидія та попередження булінгу в закладах освіти
  • Пенджола Х.В. Впровадження інновацій в школах
  • Зеленчук Н.М. Екологічне виховання учнів під час вивчення біології у 10-11 класах
  • Гаркош Методи позакласної роботи під час вивчення біології у 6-7 класах
  • Татига В.М. Перевернуте навчання при викладання біології у школі.
  • Присяжнюк Г.Р. Використання інтерактивних технологій при вивченні біології
  • Креховецька І.С. Методика викладання теми «Розвиток нервової систими у тварин»
  • Гудас В.С. Методика викладання теми «нуклеїнові кислоти у 9 класі
  • Данюк О.М. Вивчення екологічного значення паркових насаджень на позашкільних заняттях
  • Мочерняк Х.В. Вивчення біоморфологічних досліджень на заняттях біологічного гуртка
  • Ворощук І.П. Використання оздоровчих технологій з метою оптимізації навчального процесу в середній загальноосвітній школі
  • Білик І.С. Пізнавальна робота учнів в реабілітаційному центрі
  • Зубків А.П. Розвиток і формування пізнавальних інтересів в учнів Надвірнянської ЗОШ під час вивчення червонокнижних видів рослин
  • Олійник О.А. Створення еколого-натуралістичних стежок при вивченні фіторізноманіття Тлумацького району
  • Шкромида О.В. Аналіз поширення лишайників родини Collemataceae Zenker в Україні
  • Кузів Н.М. Аналіз поширення рідкісних лишайників родини Parmeliaceae F. Berchtold & J. Presl в Україні