Дипломні роботи

014.05 Середня освіта та здоров’я людини, випуск 2023 року (Маґістр)
Переглянути

    014.05 Середня освіта та здоров’я людини (Маґістр)

    2020-2021
    Денна форма навчання

  • Сліворська Д.В Вивчення учнями еколого-біологічних особливостей видів родини Brassicaceae у Передкарпатті
  • Ковків М.П Ознайомлення учнів з фіторізноманіттям природно-заповідного фонду Івано-Франківської області
  • Лобур Л.Я Методика вивчення теми «Віруси» у закладах загальної середньої освіти
  • Семанюк Д.В Методика вивчення теми «Біорізноманіття» у закладах загальної середньої освіти
  • Стефінин О.В Вивчення лікарських рослин рідного краю під час гурткової роботи
  • Швець О.В Розробка інтерактивного посібника для учнів 7-х класів на тему «Систематика тварин»
  • Попович І.П Дослідження рідкісних рослин у флорі рідного краю учнями старших класів
  • Заочна форма навчання

  • Грималюк Б.Д Інноваційні підходи до дистанційного навчання у ВНЗ
  • Яницька О.Р Вивчення морфометричних параметрів трав’янистих рослин на заняттях ботанічного гуртка
  • Чендей Я.В. Лікарські рослини як об’єкт навчальної роботи з біології
  • Фозекош Н.А Особливості вдосконалення гурткової роботи екологічного спрямування у загальноосвітній школі
  • Кацедан Б.Б Екологічна культура та виховання учнів
  • Пенджола Х.В. Методика проведення інтерактивних занять на тему «Еволюція систем органів тіла тварин».
  • Фреїшин О.М Методика проведення лабораторних робіт із зоології із використанням ІКТ.

  • 2020-2021
    Денна форма навчання

  • Михайлюк М.М. Формування біологічних понять, умінь та навичок в курсі біології середньої школи
  • Кобилянська В.М. Дослідження поширення та стану популяцій рідкісних видів рослин у науково-дослідній роботі школярів
  • Федик А.Ю. Використання матеріалів місцевої флори при проведення позакласної роботи в середній школі
  • Словак І.І. Вивчення лікарських рослин учнями середньої школи під час проведення екскурсій
  • Футрак В.О. Позакласна робота з біології в середній школі при вивченні флори рідного краю
  • Гаріджук С.В. Інноваційні технології у навчальному процесі з біології
  • Прокопів М.В. Використання дидактичних підходів до викладання теми “Біорізноманіття” навчальної програми для закладів загальної середньої освіти з біології і екології профільного рівня
  • Федорищак Н.В. Ефективність проведення інтегрованих уроків з біології
  • Яхневич Н.І. Важливі аспекти в трудовій діяльності для формування особистості вчителя-біолога
  • Заочна форма навчання

  • Лесів Х.В. Використання інтерактивних технологій при вивченні біології у середній школі
  • Мельник Р.В. Науково-дослідна робота учнів на приземельних шкільних ділянках в середній школі
  • Костів Д.М. Дослідження місцевої флори у науково-дослідній роботі школярів
  • Боклажук О.М. Інноваційні методи навчання в загальноосвітніх школах
  • Димид Н.Я. Стресіндуковані зміни у синтезі білків
  • Бачинська О.Р. Організація гурткової роботи учнів старших класів на тему «Філогенія комах»
  • Дем’янчук О.І. Вивчення школярами екологічного значення паркових насаджень для урбоекосистем на заняттях біологічного гуртка
  • Люльчак С.В. Технохімічна оцінка продуктів рослинництва